Bol.com product content

Producten verkopen op bol.com is en blijft immens populair. Momenteel zijn er bijna 50.000 ondernemers actief die via bol.com hun producten verkopen. Bol is mede daardoor uitgegroeid tot een enorm platform waarop zo ongeveer alles te koop is. Lijkt het jou ook interessant om via Bol te verkopen, wil je je huidige assortiment naar een hoge niveau tillen en wil je tussen al die producten er écht tussenuit springen? Dan is goede content van cruciaal belang!

Een productpagina, ook wel ‘listing’ genoemd, is de pagina met content van jouw product die de consument te zien krijgt op de website van bol.com. Als een consument zoekt naar een bepaald product, krijgt deze een lijst met zoekresultaten te zien van producten met allen een eigen productpagina.

Neem contact op

Content optimalisatie

Goede content is erg belangrijk om gevonden te worden op bol.com. Zo zijn onder andere de volgende factoren van belang:

Titel

Afbeeldingen

Producttekst

Specificaties

Zoekwoorden

Categorisatie

Leesbaarheid

Variaties